Széchenyi 2020

Az Ostoros Családi Pincészet elkötelezett híve és támogatója a felelősségteljes, kulturált italfogyasztásnak. Ezért szeszesital fogyasztását 18 éven aluliak számára nem ajánljuk és őket kiszolgálni nem tudjuk.

Kérjük, nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves.

Nem

GYIK

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Magyarország egész területére INGYENES a kiszállítás, amennyiben kosaradban:

vagy 

vagy

Miért 6 palackonként tudok csak rendelni?

6 palack bor fér el egy kartonban. Így tudjuk biztosítani, hogy a palackok ne koccanjanak össze és biztonságban megérkezzenek hozzád. 

Hogyan tudok fizetni?

A fizetési módot a rendelés folyamata során tudod beállítani. Az online fizetés lehetséges bankkártyával valamint személyesen a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), amennyiben az „utánvét” megoldást választottad. 

Elfogadott bankkártyák:

Az on-line fizetéssel kapcsolatos további információt itt találsz: link – webshop.ostoros / Tájékoztatás a bankkártyás fizetésről.

Hány nap a szállítási idő?

A megrendelt csomag 2-4 munkanapon belül megérkezik. A rendelés státuszáról email értesítést kapsz, mely az ott megadott linken folyamatosan nyomon követhető. Amennyiben csomagod nem érkezik meg időben, kérjük, jelezd számunkra a kereskedelem@ostorosbor.hu email címen vagy a +36 30 286 81 27-es telefonszámon. 

Van-e lehetőség a kiszállítás helyének / idejének módosítására a megrendelést követően?

A rendelés státuszáról a futárszolgálattól (Sprintertől) kapott emailben megtalálható a futár elérhetősége, vele lehet egyeztetni a kiszállítás időpontjának vagy helyének módosításáról.

Van lehetőség személyes átvételre is?

Természetesen. A megrendelt borok átvehetőek a BorZBárban is – Eger, Szépasszonyvölgy 33-as pince – hétfő –péntek 10:00-15:00 között. Ebben az esetben kérjük, a bankkártyás fizetést válaszd előzetesen, az utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

Vissza tudom küldeni a borokat, ha esetleg meggondolom magam?

Amennyiben a borok nem kerültek felbontásra, és a palackok sérülésmentesek, vissza lehet küldeni őket és a pénzt visszafizetjük. Kérjük, írj nekünk a kereskedelem@ostorosbor.hu email címre vagy hívd kapcsolattartónkat a +36 30 286 81 27-es telefonszámon munkanapokon 10:00-15:00 között, hogy részletesen elmondja a visszaküldés folyamatát. 

Visszaküldés esetén a futárköltség a vásárlót terheli, melynek mindenkori aktuális díját itt találod: https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/.

Mivel a rendelés 6 palackonként történik, ezért a rendelt karton teljes tartalmát kell visszaküldeni. Ez azért van így, mert ebben a kiszerelésben biztosítható a borok sérülésmentes ki- és visszaszállítása.

Mi történik akkor, ha egy vagy több palack megsérülve érkezik meg hozzám?

Sérülésnek minősül, ha a palackon repedés, törés látható. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, fotózd le, és küldd el a képet a kereskedelem@ostorosbor.hu email címre. Kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljétek a részleteket. A sérült palackkal rendelkező bor fajtájából újat küldünk számodra a lehető legrövidebb időn belül, és elnézésedet kérjük a kellemetlenségért.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelésem 4 munkanapon belül?

Kérjük, jelezd számunkra írásban: kereskedelem@ostorosbor.hu email címre vagy telefonon, a +36 30 286 81 27-as telefonszámon, munkanapokon 10:00-15:00 között. Kollégánk, a jelzésedet követő 2 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot és egyeztet a termékek kiszállításáért felelős partnerünkkel. 

Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

Amennyiben törölni szeretnéd regisztrációdat, kérjük írj egy emailt számunkra a kereskeredelem@ostorosbor.hu címre. Az email-nek szükséges tartalmaznia:

Ezt követően kapsz tőlünk egy emailt, „ha törölni szeretnéd regisztrációdat, kérjük, kattints az alábbi link-re” szöveggel. Ahogy ez megtörtént, a rendszer törli személyes adataidat az adatbázisból. 

Hogyan tudom módosítani a jelszavam?

A jelszó módosítása nagyon egyszerű. Ha már be vagy jelentkezve az oldalon, akkor a fenti menürendszerben látható „emberke” ikonra klikkelj. Ez a művelet a „FIÓKOM” oldalra visz, ahol a „Fiókadatok” fülön tudod módosítani a jelszavad.

Ha még nem vagy bejelentkezve, akkor az „emberke ikon” a Bejelentkezés lehetőségét adja meg. Ha megvan a régi jelszavad, azzal beléphetsz, ha nincs, igényelhetsz új jelszót.